1 year anniversery! - Reisverslag uit Cardwell, Australië van Arnolda Kaap - WaarBenJij.nu 1 year anniversery! - Reisverslag uit Cardwell, Australië van Arnolda Kaap - WaarBenJij.nu

1 year anniversery!

Door: Arnolda van der Kaap

Blijf op de hoogte en volg Arnolda

21 November 2013 | Australië, Cardwell

Vandaag 1 jaar geleden ben ik het vliegtuig in gestapt om mijn reis te beginnen in Bangkok. Wat gaat de tijd snel! Inmiddels is mijn paspoort al rijkelijk aangevuld met heel wat stempels. Thailand, Maleisië, Indonesië, Vietnam, Cambodja, Laos en Australië. Wat een toptijd!

Zoveel leuke mensen leren kennen, met heel veel leuke mensen mogen rondreizen, helaas ook tegen heel veel leuke mensen gedag of tot ziens moeten zeggen en heel veel leuke mensen ook weer teruggezien. Het gedag zeggen blijft het moeilijkste. Tuurlijk mis ik iedereen thuis ook maar voor wat ik er hier voor terugkrijg maakt een hoop goed. Ik zit hier nog prima!

Momenteel ben ik nog steeds bezig met garnalen sorteren voor mijn tweede jaars visum. Ik ben al over de helft nog zo´n 6-7 weken te gaan. Begin Januari vertrek ik uit Cardwell naar Sydney voor een concert van Bonobo en daarna ga ik weer terug naar Melbourne. In Melbourne is de zomer aan het beginnen dus dan kan ik daar nog wat maanden van meepakken. Wat daarna mijn plan is? Geen flauw idee nog!

Ik wil bij deze iedereen bedanken voor het lezen van mijn blog. Vind het te gek om te zien hoeveel mensen het lezen! En mochten jullie mij een kerstkaart willen sturen, pepernoten, kerstkransjes of geld ;) dan kan dat natuurlijk!

Mijn adres tot en met 4/5 Januari is:
6 Brasenose St, 4849, Cardwell, Queensland.

Ik wens iedereen alvast fijne feestdagen, trek wat warms aan maak er wat moois van en ik laat snel weer wat horen!

Knuffel, Kusjes

  • 23 November 2013 - 08:47

    Kristy:

    Arnie!!

    Hoe tof! zit elke keer weer verlekkerd naar je fotos te kijken!

    enjoy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arnolda

Actief sinds 07 Nov. 2012
Verslag gelezen: 468
Totaal aantal bezoekers 49370

Voorgaande reizen:

21 November 2012 - 26 April 2014

Azie, Australie, New Zeeland and maybe more?

Landen bezocht: